dimecres, 18 de setembre del 2013

La meva primera entrada!


Bon dia! començo a escriure en aquest bloc. Mai havia creat un bloc, per tant tot això per mi és nou. Em fa il·lusió iniciar-lo ja que a través d'aquesta eina podrem compartir tot allò que fem i ens agrada, saber més dels companys i iniciar un procés d'intercanvi d'informacions i vivències. Espero poder gaudir molt d'aquest bloc... .

Una breu descripció sobre mi seria quelcom així...
Em dic Elena, tinc 20 anys i visc a Esplugues de Llobregat. Soc tècnica en educació infantil, a part, sempre m'ha agradat molt el món del lleure, i tot i que aquest aquest any ja no, he estat formant part d'un Cau d'Esplugues. Tinc el carnet de monitora i també he treballat en casals d'estiu i menjadors. Es fantàstica l'energia que transmeten els nens, i la vida que et donen.

Espero compartir moltes coses, ja que per mi, compartir és viure i viure és estimar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada