divendres, 3 de gener del 2014

Els video motivadors i les videolliçons!

Benvinguts un altre dia més al meu bloc.

Avui em ve de gust parlar-vos sobre les videolliçons i els video motivadors i la seva diferència.
Fins al dia d'avui jo no era conscient de que aquestes diferències existien, però si que hi son, i son les següents: els videos motivadors són són reproduccions de vídeo que ens transmeten emocions a través de la música, colors, personatges... És un vídeo per veure de manera col·lectiva o amb grup. Per exemple:


Després trobem les videolliçons que són tot el contrari. No son més que reproduccions de vídeo que ens ensenyen conceptes sobre algun tem, però no ens transmeten gaires emocions. Un exemple seria aquest:
















Personalment, des de la meva experiència crec que en l¡àmbit educatiu és molt millor la utilització de vídeos motivadors que videolliçons. A l'escola des de ben petits ens ensenyen vídeolliçons amb una única finalitat, i es la de aprendre els conceptes remarcats en el vídeo. Per això la gran majoria de vegades no recordem ni la mitat de coses que hem vist i escoltat. .
Jo penso així, I vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada