dijous, 9 de gener del 2014

Junts anem més lluny...

El passat 7 de Desembre vaig participar al Gran Recapte conjuntament amb la Carla i dues amigues més. Aquest any no va ser com l'any passat. El darrer any també vaig participar en El Gran Recapte, però estava en un supermercat, parlant amb gent i donant arguments per que participessin amb aquesta causa. Aquest any he estat al ZAL de Zona Franca(Prat). Allà es on es destinaven totes les caixes enormes plenes dels aliments recollits durant les setmanes del recapte. La nostre feina era classificar els aliments per tipus, per exemple, els sucs, els productes de bebès, productes de nadal, llegums, sal, sucre, etc. Vam estar 4 hores que és el que durava el nostre torn classificant aliments. Pot semblar molta estona, però és entretingut, a mi m'agrada fer-ho a més si vas acompanyat d'amics sempre és molt millor. Als torns hi havia música i es un fet que també ajudava molt més i motivava molt a tots els que estàvem treballant allà. En algun moment, parava de fer el que estava fent i mirava al meu voltant, un lloc immens amb un munt de persones coordinades i treballant cohesionadament per poder fer aquest món una mica millor, per poder ajudar a totes aquelles famílies que no poden permetre's una alimentació. Dedicant temps que no recuperarem per fer un acte així penso que és molt gratificant. Em sento molt feliç de poder dedicar el meu temps en coses així. Pot ser hi ha gent que diria, per estar de peu quatre hores i carregar caixes, prefereixo sortir amb els amics o quedar-me a casa, i m'esgarrifa pensar que pot haver gent així, però quan tens als amics allà i alhora veus a tota aquella gent... és una sensació increïble i em sento completament plena per haver col·laborat i haver posat un altre petit granet de sorra per aconseguir recrear un món millor. Recomano totalment la experiència en aquest voluntariat especialment perquè l'he viscut.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada